Contura trengte å bygge merkekjennskap i Norge. De ville benytte Sterk Kommunikasjons mangeårige kunnskap om peisbransjen

Contura er det utenlandske peismerket som har solgt mest peisovner i Norge de siste 20 årene. Sterk Kommunikasjon begynte i 2003 å jobbe med riksdekkende kampanjer for peisbransjen og etter noen år fikk byrået oppdraget med å hjelpe Contura å bygge kjennskap i Norge.

Contura har sin egen svenske markedsavdeling som utarbeider marketing. Men for det norske markedet ønsket de også assistanse av Sterk Kommunikasjon, som hadde jobbet med Varmefag, Norges største peiskjede gjennom en årrekke.

Oppgave:

Tekst

Utforming

Annonser i boligmagasiner

Webbannere

Forrige
Forrige

Slik fikk Fredrikstad EnergiSalg blant landets mest lojale strømkunder i 15 år

Neste
Neste

C2g ønsket å selge flere kundesystem til frisører. Vi fortalte frisørene hvordan de kunne tjene mer…