C2g ønsket å selge flere kundesystem til frisører. Vi fortalte frisørene hvordan de kunne tjene mer…

C2g er en kjede som blant annet forhandler kasseløsninger og kundesystemer for ulike bransjer. En av bransjene de retter seg mot er frisører og velværesalonger. Deres kundesystem HiP har en egen bransjeløsning for frisører og velværesalonger og ønsket at Sterk Kommunikasjon utarbeidet en kampanje mot denne målgruppen.

“Djevelen ligger i detaljene” og hvem vet mer om detaljene enn de som bruker tjenesten selv. Vi tok derfor kontakt med en av frisørsalongene som brukte systemet og intervjuet dem. Gjennom intervjuet fikk vi flere gullkorn som vi benyttet i kommunikasjonen.

Sterk Kommunikasjon har lang erfaring i idéutvikling av kampanjer og gjennomføring av dem. Trenger du å booste salget av en av dine produkter eller tjenester, så ta kontakt for noen tips på veien.

Oppgave:

Idé

Intervju

Tekst

Utforming

Forrige
Forrige

Contura trengte å bygge merkekjennskap i Norge. De ville benytte Sterk Kommunikasjons mangeårige kunnskap om peisbransjen

Neste
Neste

Peisenes “Rolls Royce” ønsket oppmerksomhet fra skandinaviske boligjournalister